CONDIȚII COMERCIALE

Achiziționarea de produse pe paginile noastre de internet poate fi efectuată atât de către persoanele juridice cât și fizice, cu premisa respectării regulilor menționate mai jos.

Datele de contact ale furnizorului:

Numele companiei:
Strada și numărul:
Codul poștal și orașul:

IN-ECO, spol. s r.o.
Radlinského 13
034 01 Ružomberok
 

CUI:
ID TVA:
Înregistrare:

31644392
SK2020577526
Societatea este înregistrată la Reg. Com. de pe lângă Judecătoria Districtuală Žilina, Secția: Sro, Mențiune: 3118/L.
 

Banca:

ČSOB Ružomberok: 4014584391/7500, IBAN: SK19 7500 0000 0040 1458 4391


Telefon:
E-mail:

+421 44 430 46 62
eshop@in-eco.sk
 

Comenzi prin e-shop:

non-stop
 

Ore de funcționare:

De luni până vineri între orele 8:00 și 16:00
Sâmbătă - Duminică: Închis

 

Responsabil:

Igor Tomek
 

Operațiune:

IN-ECO, spol. s r.o.
Radlinského 13
034 01 Ružomberok
 

Autoritatea de supraveghere:

Inspectoratul Inspecției Comerciale Slovace din Žilina
pentru regiunea Žilina

Predmestská 71
011 79  Žilina 1
tel.: 041/7632 130
e-mail: za@soi.sk
 

Articolul I.
Definirea termenilor

1. Operatorul website-ului (magazinului online) este IN-ECO, s.r.o., cu sediul în Radlinského 13, 034 01 Ružomberok.
2. Vânzătorul este IN-ECO, s.r.o., cu sediul în Radlinského 13, 034 01 Ružomberok, societate comercială înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Regional din Žilina, Secțiune.: Sro, Filă: 3118/L.
3. Furnizorul produselor și al serviciilor oferite în magazinul online https://www.alita.ro/ este societatea IN-ECO, s.r.o., cu sediul în Radlinského 13, 034 01 Ružomberok.
4. Cumpărătorul este fiecare vizitator al magazinului online care a creat o comandă prin intermediul magazinului online. Prin consumator se înțelege persoana fizică care la încheierea și executarea contractului de consum nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau altei activități de afaceri.
5. Magazinul online este un sistem informatic situat în rețeaua de internet cu acces public care permite comandarea de produse sau servicii.
6. Produsul sau serviciul reprezintă toate produsele publicate pe site-ul magazinului online.
7. Comanda se efectuează prin confirmarea procesului de comandă din magazinul online prin alegerea produselor sau serviciilor de către cumpărător, inclusiv prin completarea integrală a formularului de comandă.
8. Cumpărătorul acceptă pe deplin comunicarea electronică, în special prin intermediul magazinului online, comunicarea prin e-mail și prin telefon.

Articolul II.
Prețul

1. Toate prețurile specificate lângă produse sunt finale, inclusiv 20% TVA.
2. Vânzătorul este obligat să respecte prețul stabilit pe site-ul magazinului online la momentul efectuării achiziției.

Articolul III.
Comanda

1. Comanda se efectuează prin confirmarea procesului de comandă în magazinul online prin alegerea produselor sau serviciilor de către cumpărător, inclusiv prin completarea integrală a formularului de comandă.
2.  Pentru procesarea corectă a comenzii, este necesar să se completeze datele solicitate în comandă și să se aleagă opțiunile de transport și de plată pentru produsele sau serviciile comandate.
3. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețul produselor și al serviciilor comandate și astfel comanda devine obligatorie pentru consumator.
4. Prin confirmarea comenzii de către vânzător se încheie contractul de cumpărare care poate fi modificat, anulat sau completat numai în baza acordului reciproc între cumpărător și vânzător, cu excepția cazului în care legea sau o altă prevedere stabilește altfel.
5. După crearea comenzii în magazinul online, cumpărătorul primește automat un e-mail de confirmare privind recepționarea comenzii de către magazinul online. Acest e-mail nu este o confirmare a produselor în sensul alin. 3. din acest articol.
6. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al produselor comandate.

Articolul IV.
Condițiile de plată


1. Puteți plăti pentru produsele și serviciile din magazinul online în următoarele moduri:
a. plata ramburs (plătiți direct la curier atunci când primiți produsele)
b. plata la ridicarea personală din magazin
c. plata în avans pe baza facturii proforme, produsele vor fi expediate la primirea sumei în contul nostru
d. plata în baza facturii cu data scadentă menționată pe factură
e. plata în baza unui voucher cadou.
2. Un voucher cadou reprezintă suma mijloacelor financiare preplătite pe care cumpărătorul le poate utiliza la cumpărare în baza mijloacelor financiare preplătite disponibile. Data expirării este menționată pe cupon. Valoarea nominală a voucherului cadou poate fi convenită cu cumpărătorul.
3. Taxele suplimentare pentru opțiunile de plată individuale sunt specificate în art. VI din Termenii și Condițiile Generale prezente.
4. Vânzătorul poate oferi cumpărătorului opțiuni de reduceri:
a. reducere din preț pentru înregistrare în magazinul online
b. reducere pentru o nouă achiziție
c. reducere pe baza unui cupon de reducere unic
5. Reducerile oferite nu pot fi cumulate.

Articolul V.
Condiții de livrare


1. Vânzătorul este obligat să trimită produsele cumpărătorului în termen de 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel sau dacă perioada de livrare specificată lângă produs este mai lungă.
2. În cazul în care produsele sunt în stoc, sunt expediate în funcție de capacitate în cel mai scurt timp posibil.
3. Dacă există mai multe produse și servicii în comandă și o parte din acestea nu este în stoc, cumpărătorul va fi informat cu privire la posibilitatea livrărilor parțiale.
4. Împreună cu produse, clientului i se trimite factura (documentul fiscal), instrucțiunile și alte documente de la producător aferente produsului sau serviciului.
5. Locul executării se consideră locul unde sunt livrate produsele.
6. Vânzătorul efectuează transportul către cumpărător prin intermediul societății de curierat

Articolul VI.
Taxele de transport, ambalare și modalitățile de plată


1. În cazul plății în avans pe baza facturii proforme în contul bancar sau prin intermediul platformelor de plată, se percepe pentru transport:
a. în cazul transportului prin curier cu livrare în termen de 2 zile lucrătoare după expediere din depozitul nostru.
b. în cazul transportului prin curier cu livrare în termen de 2 zile lucrătoare după expedierea din depozitul nostru.
2. Vânzătorul poate, de asemenea, să se înțeleagă cu cumpărătorul pentru o altă procedură decât cea standard (menționată mai sus) în vederea trimiterii produselor sau serviciilor, precum și asupra prețurilor pentru aceste servicii.
3. Vânzătorul poate trimite cumpărătorului produsele care sunt disponibile imediat și să livreze suplimentar restul comenzii în termenul legal, cu condiția să nu se perceapă nici un fel de taxe de transport suplimentare cumpărătorului, altele decât cele incluse în comandă.

Articolul VII.
Transferul dreptului de proprietate


1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor prin plata prețului integral de cumpărare. Până la momentul transferului drepturilor de proprietate de la vânzător la consumatorul care are produsul în posesiune, consumatorul are toate obligațiile depozitarului de bunuri și este obligat să păstreze și să marcheze pe cheltuiala proprie produsele și serviciile în așa fel ca în orice circumstanță să fie identificabile ca fiind produsul vânzătorului.
2. În cazul înaintării reclamației pentru produsele sau serviciile aflate încă în posesia vânzătorului, vânzătorul este obligat să rezolve reclamația pentru aceste produse sau servicii numai dacă prețul de achiziție este plătit integral, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

Articolul VIII.
Anularea contractului de cumpărare


1. Cumpărătorul are dreptul de a anula produsul sau serviciul comandat în termen de 24 de ore de la încheierea contractului de cumpărare, fără nicio taxă de anulare în cazul produsului fabricat la comandă în conformitate cu cerințele specifice ale consumatorului sau în mod special pentru un consumator.

Articolul IX.
Dreptul consumatorului de a returna produsele fără specificarea vreunui motiv și instruirea consumatorului

1. Consumatorul are dreptul la retragere din contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data preluării produsului, în baza Legii nr. 102/2014 M.O. privind protecția consumatorului în vânzarea de produse sau servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unor contracte încheiate în afara sediului vânzătorului, cu modificările și completările ulterioare, (denumită în continuare "Lege") în conformitate cu prevederile § 7 și a celor următoare. Dacă obiectul contractului de cumpărare este livrarea de produse, consumatorul are dreptul să se retragă din contract chiar înainte de începerea termenului de retragere, resp. a livrării produselor.
2. În cazul în care consumatorul dorește să pună în aplicare acest drept, este obligat să transmită în scris notificarea privind retragerea din contractul de cumpărare, personal nu mai târziu de ultima zi a perioadei specificate, la adresa de contact a vânzătorului sau să o predea serviciului poștal nu mai târziu de ultima zi a termenului, la adresa indicată în contact. Consumatorul este obligat după notificarea retragerii din contract să trimită sau să livreze personal obiectul contractului de la care se retrage împreună cu toată documentația - de ex. originalul facturii, instrucțiunile și alte documente aferente produselor livrate împreună cu produsele, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii (§10 alin. 1 din lege). Recomandăm cumpărătorilor să facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită produsele recomandat sub formă de expediere asigurată. Pentru retragerea din contract puteți să utilizați formularul de mai jos: Retragerea din contractul de cumpărare, în care este necesar să se completeze datele minime marcate cu "*" - asterisc. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
3. Vânzătorul va restitui suma pentru produsul/serviciul plătit, inclusiv costurile de expediere, în sensul prevederilor § 9 alin. 3) din Legea nr. 102/2014 M.O. precum și costurile care pot fi dovedite care au fost efectuate pentru comanda produselor, în termen de 14 zile de la data livrării notificării de retragere, dar nu trebuie să returneze banii înainte ca produsele să fie returnate sau consumatorul să dovedească trimiterea produselor, cu excepția cazului în care vânzătorul a propus să preia produsele personal. În cazul retragerii din contract, al cărui obiect este vânzarea de produse, vânzătorul nu este obligat să returneze plata consumatorului înainte să fie returnate produsele sau consumatorul să facă dovada că produsele au fost trimise înapoi vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul propune că va ridica produsele personal sau printr-o persoană autorizată de acesta . Atunci când se retrage din contract în temeiul prezentului articol, consumatorul suportă numai costul de returnare a produselor către vânzător sau către persoana autorizată de către vânzător să preia produsele.
4. Dreptul de retragere din contract în temeiul prezentului articol nu se aplică produselor și serviciilor definite în § 7 alin. 6 litera a) până la l) din Legea nr. 102/2014. M.O.
5. Consumatorul este răspunzător doar de diminuarea valorii produsului ce s-a produs ca urmare a utilizării produsului care depășește cadrul normal de utilizare necesar pentru determinarea proprietăților și a funcționalității produsului.

Articolul X.
Răspunderea vânzătorului pentru defecte și procedura de reclamații

Răspunderea vânzătorului pentru defectele produselor și ale serviciilor este specificată într-un document separat intitulat "Procedura de Reclamație" afișată pe website-ul vânzătorului.

Articolul XI.
Garanția calității

1. Vânzătorul este răspunzător pentru defectele pe care le are produsul vândut în momentul preluării de către cumpărător. În afara cazurilor unor bunuri care sunt ușor perisabile sau bunuri folosite, vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după preluarea produselor în timpul perioadei de garanție. Perioada de garanție pentru produsele livrate de vânzător este de 24 de luni. În cazul în care termenul de utilizare este indicat pe produs, ambalaj sau în manualul de utilizare, perioada de garanție nu va expira înainte de expirarea acestei perioade. Perioada de garanție începe în momentul preluării produselor de către cumpărător.

2.Garanția nu acoperă pierderea capacității bateriei care este necesară pentru utilizarea produselor comandate sau pentru pierderea totală datorată uzurii normale. Caracteristica de fabricație a bateriei vândute este capacitatea de a menține aceeași calitate din momentul vânzării numai pentru o perioadă de șase luni de la data începerii utilizării, unde după această perioadă orice semne de afectarea a performanței bateriei sub forma pierderii performanței sunt doar un semn al uzurii sale normale, ceea ce nu este considerat un defect al bateriei.

3. Cumpărătorul prin prezentarea interesului pentru cumpărarea produsului cu baterie, de asemenea, prezintă intenția de a începe utilizarea bateriei împreună cu dispozitivul în ziua în care sunt preluate. Manifestarea interesului cumpărătorului pentru bateria furnizată cu caracteristicile specificate în instrucțiuni în conformitate cu prev. § 496 alin. 1 din Codul civil se consideră un acord privind caracteristicile, scopul și calitatea bateriei vândute.

4.Garanția nu acoperă uzura normală a produsului (sau a părților acestuia) cauzată de utilizare. O durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată defect și nu poate fi reclamată ca defect în timpul perioadei de garanție.

Articolul XII.
Drepturile și obligațiile părților contractante


1. Părțile contracte sunt vânzătorul și cumpărătorul.
2. Cumpărătorul este obligat:
a. să preia produsele comandate
b. să plătească vânzătorului prețul convenit,
c. să verifice integritatea ambalajului resp. a produselor în sine la preluarea acestora.
3. Vânzătorul este obligat:
a. să livreze clientului produse la calitatea, cantitatea și prețul convenit
b. să trimită clientului împreună cu produsele sau ulterior, toate documentele aferente produselor, cum ar fi: factura pentru produse, scrisoarea de reclamație, instrucțiunile de utilizare în formă codificată în limba slovacă.

Articolul XIII.
Information about GDPR

Când faceți o comandă/când vă înregistrați, vi se va solicita să furnizați informațiile dvs. personale (nume, prenume, titlu, domiciliul stabil, adresa de livrare a bunurilor şi serviciilor, număr cont bancar, telefon, mail, seria şi numărul actului de identitate). Aceste date sunt necesare pentru livrarea bunurilor comandate la adresa pe care ați introdus-o. Societatea IN-ECO, operatorul care comercializează internetul, declară că, toate datele cu caracter personal sunt considerate strict confidențiale și sunt tratate în conformitate cu legea privind protecția datelor cu caracter personal. În niciun caz, aceste informații, nu sunt furnizate unei terțe persoane, cu excepția transportatorilor externi. Dorim să vă asigurăm că nu vă folosim informațiile personale în scopuri de marketing.

Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform legii privind protecția datelor cu caracter personal, vă furnizăm următoarele informații:
Operatorul care a determinat scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor dvs. personale este societatea IN-ECO s.r.o, cu sediul IN-ECO, spol. s r.o., Radlinského 13, 034 01 Ružomberok, Republica Slovacă, CUI: SK2020577526,

Minimalizam amploarea datelor personale pe care le procesam, încât să fie suficiente în îndeplinirea calitativă a serviciilor pe care le așteptați din partea noastră, şi astfel să ne îndeplinim obligațiile legale. Procesăm următoarele date ale clienților noștri: nume, prenume, titlu, domiciliul stabil, adresa de livrare a bunurilor şi serviciilor, număr cont bancar, telefon, mail, seria şi numărul actului de identitate.
Datele dvs. personale le procesam în primul rând din dorința încheierii unor contracte de cumpărare a căror obiect este livrarea bunurilor şi serviciilor noastre. Această activitate include în primul rând primirea și procesarea comenzilor, emiterea facturilor și a documentelor fiscale, evidența plăților, trimiterea bunurilor la adresa aleasă, etc. Pentru a îndeplini în mod corespunzător toate obligațiile legale, procesam datele personale şi în scopul efectuării contabilității sau a soluționării reclamațiilor. În unele cazuri , procesarea datelor personale, este necesară şi în soluționarea litigiilor judecătorești.
Datele dvs. personale sunt prelucrate în conformitate cu legea, doar în baza unor temeiuri legale şi doar când sunt necesare în îndeplinirea contractuală iar dvs. sunteți o parte contractantă sau ne-aţi solicitat luarea unor măsuri înainte de încheierea contractului (de ex. înregistrarea în e-shop).


La prelucrarea datelor personale, informațiile pot fi transmise doar către următoarele categorii de destinatari:
•    societăţi de curierat sau transport
•    furnizorii de servicii IT şi operatorii de telecomunicații
•    birouri notariale şi de avocatură
•    tribunale şi organe de procedură penală
•    societăți de contabilitate, auditori şi consultanți fiscali

Perioada de stocare a datelor cu caracter personal, în cazul executării contractuale,  se face pe întreaga durată a relației contractuale, inclusiv în condițiile de garanție și a reclamațiilor. În cazul unei obligații legale, vom procesa datele dvs. personale atâta timp cât cere legea.

La procesarea informațiilor dvs. personale, suntem pregătiți să vă exercităm drepturile:
•    accesul la informațiile dvs. personale, precum și dreptul de a ști în ce scop sunt procesate, care sunt destinatarii datelor dvs. personale, care ar fi timpul de procesare.
•    la corectare, în cazul în care informațiile sunt incorecte sau au fost modificate,
•    la ștergerea datelor cu caracter personal dacă sunt incorecte sau au fost prelucrate nelegal.
•    dacă datele dvs. personale sunt procesate cu consimțământul dvs., aveți dreptul să vă revocați în orice moment acest consimțământ.
•    la limitarea procesării,
•    la portarea informațiilor către alt operator
•    a depunerea unei plângeri la autoritatea de supraveghere, care este Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Slovace.

Drepturile dvs. le puteți exercita sunând la numărul de telefon +421/44/4304662, în scris la adresa IN-ECO, spol. s r.o., Radlinského 13, 034 01 Ružomberok, Republica Slovacă, sau prin e-mail la info@in-eco.sk.

Vom răspunde gratuit la solicitarea dvs. in termen de 30 de zile. Cu toate acestea, în cazul în care, solicitarea dvs. este clar netemeinică sau repetată, suntem îndreptățiți să percepem o taxă administrativă, pentru a acoperi costurile asociate cu furnizarea acestui serviciu.
În cazul în care doriți informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +421/44/4304662, în scris la adresa IN-ECO, spol. s r.o., Radlinského 13, 034 01 Ružomberok, Republica Slovacă sau prin e-mail la info@in-eco.sk.

Articolul XIV.
Soluționarea alternativă a litigiilor


1. Cumpărătorii - consumatori au dreptul să utilizeze platforma online de soluționare a litigiilor (denumită în continuare "SOL") pentru a rezolva litigiile, în limba pe care o aleg. Cumpărătorul - consumator poate utiliza pentru soluționarea alternativă a litigiului, platforma SOL disponibilă pe http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Cumpărătorul - consumator completează formularul electronic de reclamație pentru înaintarea cererii pe platforma SOL. Informațiile pe care le prezintă trebuie să fie suficiente pentru identificarea entității aferente de soluționare alternativă a litigiilor online. Cumpărătorul - consumator poate atașa documente în sprijinul reclamației sale.

Articolul XV,
Prevederile finale

1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale și Procedura de Reclamație fără notificarea prealabilă a cumpărătorului. În cazul unei modificări a Termenilor și Condițiilor Generale sau a Procedurii de Reclamație, întregul proces de cumpărare este guvernat de Termenii și Condițiile Generale care erau în vigoare la momentul trimiterii comenzii către vânzător și accesibile pe website-ul vânzătorului.
2. Procedura de Reclamație este, de asemenea, parte integrantă a acestor Termeni și Condiții Generale.
3. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit Termenii și Condițiile Generale și este de acord cu formularea acestora.
4. Acești Termeni și Condiții Generale și Procedura de Reclamație sunt disponibile pentru consultare la sediul social al societății și de asemenea sunt publicate pe website-ul magazinului online.
5. Relațiile juridice sunt guvernate de legile din Republica Slovacă, în special de Legea nr. 40/1964 M.O, Codul civil, Legea nr. 250/2007 M.O., privind protecția consumatorului, Legea nr. 102/2014 M.O., privind protecția consumatorului în vânzarea de produse sau prestarea de servicii pe baza contractului încheiat la distanță sau a contractului încheiat în afara sediului vânzătorului, cu modificările și completările ulterioare. Legea nr. 22/2004 M.O. privind comerțul electronic, pentru modificarea și completarea Legii nr. 128/2002 M.O. privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorului, și pentru modificarea și completarea unor legi în sensul Legii nr. 284/2002 M.O. precum și Legea nr. 513/1991 M.O. Codul Comercial.
6. Acești Termeni și Condiții Generale, inclusiv părțile lor integrante, sunt valabile începând cu 01.07.2019